onsdag 10 mars 2010

cirkelgång och länksång

Bättre sent än aldrig eller vad man säger.
Det har blivit dags att öppna ögonen och lita på känslan fullt ut. Ibland tar det lång tid innan man fattar...

I februari fick jag äntligen tummen ur och ansökte och till min stora förvåning och glädje kom jag med. Numera tillhör jag Varbergs Konstnärsförening
http://www.konstnarsforeningen.se/index.php?sida=main
Än så länge är min presentation något spartansk på min sida men jag jobbar på att fixa det snart, snart.

Så nu är det bara att jobba på...

7 kommentarer:

M sa...

Grattis!

s sa...

Tackeli tack! Klart är också att det blir utställning någon gång i sommar och ytterligare en är inplanerad nästa vår.När allt är klubbat kommer det en inbjudan:)

glaqpet sa...

Åh, det vill man gärna ha... en inbjudan :)

Fint att du gör och att du vågar ta plats i de sammanhang där du vill ingå. Heja dig!!!

Glenn sa...

Guuud så roligt! Heja dig!! Nu var det länge sedan vi sågs, jag börjar få lite S abstinens!!!

s sa...

Klart att det kommer inbjudan till er, har er att tacka för fantastisk support!
Abstinensen är absolut ömsesidig och gäller er alla. Till veckan blir det en hel del praktiskt ordnande med myndigheter och lite utflykter men kanske finns nåt utrymme veckan därpå att ses?

Glenn sa...

Jaaaa, det ju finns alltid utrymme för dig! Vi kan ju höras telefon eller mailvägen om det. Lycka till med myndighetsutövningen..

Kram

s sa...

Tack, det lär behövas blir helt snurrig av alla papper. Ja vi hörs på mailen eller luren