måndag 1 februari 2010

eld i baken


Allt måste ta sin tid

6 kommentarer:

M sa...

Jag skulle verkligen vilja ha en av dina tavlor på en av mina väggar. I sovrummet tror jag det skulle kännas bra. Det är något drömlikt, tecknnad filmaktigt över dem... känner också ofta igen mig i dina bilder som kommenteraren i förra inlägget skrivit. Ofta ger de mig en känsla som jag tycker om. De är motiv som verkligen sätter igång många funderingar, de är öppna för tolkningar. Samtidigt som jag upplever att de rör sig i de ljusare registrerna är de samtidigt låg frekventa. Kanske svårt att förstå vad jag upplever men det är positivt iaf.

s sa...

Tack för den fina responsen!
Skönt att höra att du upplever dem positivt, ibland får jag känslan att de blir för negativa. Just nu jobbar jag med att bara hålla igång men förhoppningsvis skall det bli fler tavlor framöver:)

M sa...

Jag skulle verkligen vilja köpa 2 tavlor av dig om du kan tänka dig att sälja. Jag har visat min sambo och han gillar, gillar. Till sovrummet...

Vad målar du dem på och hur stora är de?

s sa...

Jag kan absolut tänka mig att sälja dem men inte nu, jag försöker att samla ihop till en utställning och har massor kvar att producera, mitt tempo är mer än långsamt för tillfället. Så jag vågar inte göra mig av med några ännu ifall jag tappar orken och inte får gjort så många fler. De är målade på duk och är en gånger en meter stora. Jag kommer att lägga ut fler här på bloggen så småning om också.

M sa...

Jag vill jättegärna köpa sen! Måla på nu då!! :)

Glenn sa...

Vilken härlig konversation! Man blir glad!:D