måndag 13 juli 2009

lek


8 kommentarer:

Glenn sa...

Vadå lek? Farligt rofylld menar jag!

M sa...

Underbar! lite ledsen skulle jag säga. Gillar mycket, mycket...

s sa...

Ha ha! Tack! Har lite inlämningar på kursen och mina kunskaper är rätt begränsade vad det gäller proportioner, perspektiv, valör och såna där bildsaker:)
Testar mig fram men är rädd att övriga studenter har en helt annan vana av sånt arbete.
Riktigt duktiga och mer monster och krigsinställda.

Glenn sa...

Vad är valör!?!?!?! Hahaha! Minns bara att Mr Stefan (hette han så?) använde sånna ord, det funkade inte på mig. Jag blev allergisk fick utslag och kramp i förståndet för mitt eget bästa. Skanör kan jag, och proportionerna blir aldrig som de borde när jag kokar pasta & perspektiv på saker får jag först flera år senare!

s sa...

Tror att valör är typ nyans eller nåt. Minns bara obehagligheten i de där lektionerna, lyckades ju knappt bli godkänd heller.

M sa...

Flanör...

Glenn sa...

Haha, flanör...

maja sjöström sa...

Ni e så underbara kära vänner! Jag blir stolt när jag ser vad ni skrivit! Tänk vad bra bildundervisningen kommer att bli med så många bra människor! De andra kan ta sina valörer o stoppa nånstans..